၂၀၀၈ ခုႏွစ္အတြက္ အကယ္ဒမီ ထူးခၽြန္ဆု ရရွိသူမ်ား (ဓာတ္ပံု - Weekly Eleven)
ယခုႏွစ္ အကယ္ဒမီ ေပးပြဲတြင္ ဇာတ္ကားဆုႏွင့္ ဒါ႐ုိက္တာဆုမွာ ေလးနက္မႈ မရွိေသာ္လည္း ယခင္ႏွစ္မ်ားတြင္ ရရွိခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားမ်ားႏွင့္ မႏိႈင္းယွဥ္ဘဲ ယခုတႏွစ္တာ အတြက္သာ ၾကည့္၍ ေပးမည္ဆုိပါက ေပး၍ ရႏုိင္ေသာ ဇာတ္ကားမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း သူက သုံးသပ္သည္။
အကယ္ဒမီေပးပြဲတြင္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ညႊန္းဆုႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ေတးဂီတ ထူးခၽြန္ဆုမ်ားကုိ ေပးအပ္ခဲ့ျခင္းမရွိေပ။
ယခင္က ဇာတ္ကားတကား အကယ္ဒမီ စာရင္း၀င္ၿပီဆုိသည္ႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္အကဲျဖတ္ထံသုိ႔ ႐ိုက္ကူး ရံုတင္ၿပီးခဲ့ေသာ ဇာတ္ကား၏ ဇာတ္ညႊန္းကုိ ျပန္လည္ေရးသား တင္ပုိ႔ႏိုင္ေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္ ဆင္ဆာသို႔တင္ခဲ့သည့္ ဇာတ္ညႊန္း မူရင္းကိုသာ လက္ခံ သည္ဆိုေသာ မူတရပ္ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္ လုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ေနရာ အေနအထားအရ မူလ ဇာတ္ညႊန္းအတုိင္း မဟုတ္ဘဲ ေျပာင္းလဲ ႐ုိက္ၾကရေတာ့ အရင္ ဇာတ္ညႊန္းနဲ႔ မတူေတာ့တဲ့ အစိတ္အပုိင္းေတြ ပါလာတယ္။ အရင္ဇာတ္ညႊန္းမွာ မပါတာေတြလည္း ပါရင္ပါလာတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဇာတ္ညႊန္းမွာ မျပည့္စုံဘူး ဆုိတာမ်ိဳး ျဖစ္သြားတာေပါ့” ဟု ဒါ႐ုိက္တာ ကုိေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး) က ဧရာ၀တီကုိေျပာသည္။
႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားတကားတြင္ ဒါ႐ုိက္တာဆုႏွင့္ ဇာတ္ကားဆု ရရွိၿပီဆုိသည္ႏွင့္ ဇာတ္ညႊန္းဆုရရွိရန္ ရာခုိင္ႏႈန္းမ်ားျပားေသာ္လည္း မူလဇာတ္ညႊန္းအတုိင္းမျဖစ္ဘဲ ေျပာင္းလဲ ႐ုိက္ကူးလာရသည့္အေပၚ စံႏႈန္းႏွင့္ မကုိက္ညီေသာေၾကာင့္ ဇာတ္ညႊန္းဆုမ်ား မရရွိျခင္း ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ၎က သုံးသပ္သည္။
၂၀၀၈ ခုႏွစ္အတြက္ အကယ္ဒမီထူးခၽြန္ ဆုေပးပြဲ၏ အမ်ိဳးသမီး ဇာတ္ပုိ႔ဆုမွာ ယခင္ႏွစ္မ်ားကဲ့သုိ႔ အဓိက ဇာတ္ေဆာင္ မင္းသမီး မ်ားကုိ ေပးအပ္ျခင္း မဟုတ္ဘဲ အမွန္တကယ္ ဇာတ္ပုိ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ကို ေပးအပ္ခဲ့ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။
“မင္းသမီးက ဇာတ္ပုိ႔ေနရာရရင္ တကယ့္ ဇာတ္ပုိ႔ေတြအတြက္ နစ္နာတာေပါ့။ ဇာတ္ပုိ႔အစစ္က မရေတာ့ဘူး။ အခုေတာ့ ဇာတ္ပုိ႔က ဇာတ္ပုိ႔ ေနရာအတြက္ ဆုရေတာ့ ၀မ္းသာတယ္” ဟု ဒါ႐ုိက္တာ ပန္းခ်ီစုိးမုိးက ေျပာသည္။
ေဖေဖာ္ဝါရီ ၆ ရက္ေန႔က က်င္းပသည့္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္အတြက္ အကယ္ဒမီ ဆုေပးပြဲတြင္ ယခင္ႏွစ္မ်ားကႏွင့္ မတူဘဲ ဟာသ ဇာတ္ကားမွ ဟာသ ဇာတ္ရုပ္ကိုပါ ဆုေပးအပ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။
အဆုိပါ အကယ္ဒမီေပးပြဲသုိ႔ လာေရာက္အားေပးသည့္ ပရိသတ္မွာ မ်ားျပားလြန္းသည့္အတြက္ သတင္းယူရာတြင္ အခက္အခဲ ႀကဳံေတြ႔ခဲ့ရေၾကာင္း ရန္ကုန္အေျခစုိက္ ေပါ့ပ္ဂ်ာနယ္တေစာင္မွ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္တဦးကဆုိသည္။
“စာနယ္ဇင္းသမားေတြက်ေတာ့ ကင္မရာတလုံးကုိ ငါးေထာင္ေဆာင္ၿပီး၀င္ရတယ္။ အျပင္က လူေတြကေတာ့ ဖုန္းေတြ၊ ကင္မရာ ေတြနဲ႔ ႐ုိက္ၾကတာ သတင္းသမားေတြေတာင္ မတုိးႏုိင္ဘူး။ ေနာက္ဆုံး ျမန္မာ့အသံက ကင္မရာမင္းေတြေတာင္ မတုိးႏုိင္တဲ့ ဘ၀ ေရာက္သြားတယ္” ဟု ၎က ဆက္ေျပာသည္။
၂၀၀၈ ခုႏွစ္အတြက္ အေကာင္းဆုံး အမ်ိဳးသား ဇာတ္ေဆာင္ဆုကုိ ခန္႔စည္သူက “အမ်ားႏွင့္ မသက္ဆုိင္ေသာသူ” ဇာတ္ကားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အမ်ိဳးသမီး ဇာတ္ေဆာင္ဆုကုိ မုိ႔မုိ႔ျမင့္ေအာင္က “ျမင့္မုိရ္ထက္က သရဖူ” ဇာတ္ကားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အေကာင္း ဆုံး အမ်ိဳးသား ဇာတ္ပုိ႔ဆုကုိ ရဲေအာင္က “အကယ္ဒမီေရွာ့”၊ အမ်ိဳးသမီး ဇာတ္ပုိ႔ဆုကုိ ခင္မုိ႔မုိ႔ေအးက “အမ်ားႏွင့္ မသက္ဆုိင္ ေသာသူ” ဇာတ္ကားျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ အေကာင္းဆုံး ဒါ႐ုိက္တာဆုအျဖစ္ “အမ်ားႏွင့္ မသက္ဆုိင္ေသာသူ” ဇာတ္ကား ႐ုိက္ကူး ခဲ့သည့္ ဒါ႐ုိက္တာ ညီညီထြန္းလြင္က လည္းေကာင္း၊ အေကာင္းဆုံး ဓာတ္ပုံဆုကုိ “ႀကိဳးတန္း” ဇာတ္ကားျဖင့္ သန္္းညႊန္႔ (ပန္းသာ) က ရရွိကာ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္အတြက္အေကာင္းဆုံး ဇာတ္ကားဆုကို “အမ်ားႏွင့္ မသက္ဆုိင္ေသာသူ” ဇာတ္ကားရိုက္ကူး ထုတ္လုပ္ သည့္ မ်က္ခ်ယ္ ရုပ္ရွင္ႏွင့္ ဗီဒီယို ထုတ္လုပ္ေရးက ရရွိကာ စုစုေပါင္း အကယ္ဒမီ ၇ ဆု ေပးအပ္ခဲ့သည္။
ဧရာဝတီမွတဆင့္
No comments:
Post a Comment
မည္သည္႕အၾကံေပးစာကုိမဆုိ ေဝဖန္စာကုိမဆုိ ေရးသားႏုိင္ပါသည္။မိတ္ေဆြတို႔၏ အၾကံေပးခ်က္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အားအင္၊အၾကံဥာဏ္သစ္မ်ား ၿဖစ္ပါသည္။