26 December 2009

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ား ႀကီးၾကပ္ေရး အခက္ေတြ႔

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ယာဥ္လိုင္းေပါင္း (၃၀၀) ေက်ာ္ကို အားလံုး တေျပးညီ ႀကီးၾကပ္ေရးအတြက္ ဗဟိုေကာ္မတီတရပ္ဖြဲ႔စည္းရန္ သေဘာတူညီခ်က္မရဘဲ အခက္ေတြ႔ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းအဖြဲ႔ႀကီး (၁၆) ဖြဲ႔တြင္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ အဖြဲ႔ (၂) ခုသာရွိၿပီး က်န္ (၁၄) ဖြဲ႔မွာ စစ္အစိုးရ အာဏာပိုင္မ်ား၏ ဆက္စပ္စီးပြားေရးမ်ား ျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ အခက္ေတြ႔ေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။
“ဆိုင္ရာ ပိုင္ရာေတြနဲ႔ လုပ္ေနေတာ့ တေျပးညီ စည္းမ်ဥ္းက်င့္သံုးဖို႔ ညႇိလို႔မရ ျဖစ္ေနတာ” ဟု မထသ အႀကီးအကဲတဦးက ေျပာသည္။
မထသဟု အတုိေကာက္ေခၚသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစုံထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ (ရန္ကုန္တုိင္း) သည္ ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္းရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းအားလံုးကို ႀကီးၾကပ္သည့္ အဖြဲ႔အစည္းမဟုတ္ဘဲ ၿမိဳ႕တြင္းခရီးသည္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းအဖြဲ႔တခုအျဖစ္သာ ရပ္တည္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ ပုဂၢလိကပိုင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏွင့္ စစ္အစိုးရ အက်ဳိးစီးပြား ယာဥ္လိုင္းအားလံုးကို စုစည္းၿပီး ႀကီးၾကပ္မႈ ေကာ္မတီဖြဲ႔ရန္ စီစဥ္ေနေသာ္လည္း ထြက္ေပၚလာႏိုင္ျခင္းမရိွေသးေပ။
“ဗဟို မထသဖြဲ႔ဖို႔ အစီအစဥ္ရွိတယ္။ ယာဥ္လုိင္းေတြအားလံုးကို ႀကီးၾကပ္ဖို႔။ အခုထိေတာ့ ညႇိေနတုန္းပဲ။ တပ္စီးပြားေရးေတြနဲ႔ ပုဂၢလိက စီးပြားေရးေတြကို တန္းတူေပးႏိုင္ မေပးႏိုင္ ေစာင့္ၾကည့္ရအံုးမွာပါ။ ကားတင္သြင္းခြင့္၊ တိုးခ်ဲ႕ခြင့္၊ လိုင္းေၾကာင္း တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲခြင့္တို႔လိုေတြ ေစာင့္ၾကည့္ရမွာ” ဟု မထသ အႀကီးအကဲက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကားလိုင္းမ်ားကို ႀကီးၾကပ္ၿပီး ဗဟိုေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီဟူ၍ ဗဟိုအဖြဲ႔ႀကီး ဖြဲ႔စည္းႏုိင္ေရး စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ား ညႇိႏိႈင္းရန္ ခက္ခဲေနျခင္းျဖစ္သည္။
ပုဂၢလိက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက စစ္တပ္ ဆက္ႏႊယ္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ တေျပးညီ အခြင့္အေရး ရရွိလုိၾကျခင္းျဖစ္သည္။
“အခုဟာက မထသလိုင္းက ေရႊသံလြင္ဆုိမတည့္ဘူး။ ပါရမီဆို ၾကည့္မရဘူး။ ကားခ်င္းယွဥ္ရင္ကို သူတို႔လိုင္းေတြက အသစ္သံုးႏိုင္ရင္ ပုဂၢလိက စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြက ကားစုတ္ပဲ ၀ယ္ခြင့္ရတယ္” ဟု ရန္ကုန္ အေနာက္ပိုင္းခ႐ိုင္ ယာဥ္လိုင္းမွ ယာဥ္ေမာင္းက ေျပာသည္။
ေန႔စဥ္ ရန္ကုန္လူဦးေရ (၃) သန္းခြဲခန္႔ကို သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေပးေနရေသာ ခရီးသည္တင္ကားလိုင္း (၁၆) ခုတြင္ မထသႏႇင့္ ခ႐ိုင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားသာ ပုဂၢလိက တဦးခ်င္းပိုင္ ယာဥ္မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲေနျခင္းျဖစ္သည္။
ပါရမီယာဥ္လုိင္း၊ သန္ျမန္သူ၊ ေရႊအင္း၀၊ ျမန္မာ့သားေကာင္း ယာဥ္လုိင္းမ်ား၊ စစ္မႈထမ္းေဟာင္း ယာဥ္လုိင္းမ်ား၊ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ ယာဥ္လုိင္း၊ ျပည္ခုိင္ၿဖိဳး ယာဥ္လုိင္း၊ ဂ်ီအီးစီ ယာဥ္လုိင္း၊ ေရႊျမင္းပ်ံ သမ၀ါယမ အသင္းယာဥ္လုိင္း၊ ကႏၲရ၀တီ ယာဥ္လုိင္း၊ ေရႊဧည့္သည္ ယာဥ္လုိင္းတို႔မွာ စစ္တပ္ႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္သည့္ ယာဥ္လုိင္းမ်ားျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း (၁၆) ခုက ကားစီးေရ (၆) ေထာင္ေက်ာ္ျဖင့္ ေန႔စဥ္ နံနက္ (၅) နာရီမွ ည (၁၀) နာရီထိ ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ေနသည္။
ေခတ္ျပိဳင္မွတဆင့္

No comments:

Post a Comment

မည္သည္႕အၾကံေပးစာကုိမဆုိ ေဝဖန္စာကုိမဆုိ ေရးသားႏုိင္ပါသည္။မိတ္ေဆြတို႔၏ အၾကံေပးခ်က္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အားအင္၊အၾကံဥာဏ္သစ္မ်ား ၿဖစ္ပါသည္။

 

Copyright © 2009 ေဒါင္းဇာနည္ All rights reserved.