ဆိုမာလီ ပင္လယ္ဓားျပမ်ားက ျပန္ေပးဆြဲထားသည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား အင္ဂ်င္နီယာ တဦး ပါဝင္ေသာ စကၤာပူ ကုမၸဏီပိုင္ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာ ျပန္လႊတ္ေပးေရးအတြက္ ညိွႏိႈင္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနသည္ဟု ျမန္မာသေဘၤာသား သတင္းရပ္ကြက္အရ သိရသည္။
MV Kota Wajar တြင္ သေဘၤာသား ၂၁ ေယာက္ရွိေနျပီး သေဘၤာကုမၸဏီ PIL (Pacific International Line)၊ ျမန္မာႏိုင္ငံဌာေန ကိုယ္စားလွယ္ႏွင့္ စင္ကာပူ အစိုးရတို႔က ဓားျပမ်ား၏ ၾကားခံ ကုိယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ စကၤာပူ၌ ညွိႏိႈင္းေနၿပီဟု ဆုိသည္။
“စိုးရိမ္စရာ မရွိပါဘူး ခင္ဗ်။ ကုမၸဏီကလည္း ဂ႐ုစိုက္ လုပ္ေပးပါလိမ့္မယ္။ သူတို႔ ေလ်ာ္ေၾကးေပးမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္” ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာသားမ်ား အသင္းဝင္ Leader Marine Co. Ltd မွ မန္ေနးဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေဌးေအာင္က မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ PIL ႐ံုးခြဲမွ ဌာေနကုိယ္စားလွယ္ ေဒၚ႐ုလ္ေအးသည္လည္း စကၤာပူႏိုင္ငံသို႔ ယေန႔ ထြက္သြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္း႐ုံးတာဝန္ခံတဦးက မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ကြန္တိန္နာ သေဘၤာသည္ စကၤာပူမွ ထြက္ခြာသြားၿပီးေနာက္ ယခုလ ၁၅ ရက္ေန႔၌ ဆိုမာလီႏိုင္ငံအနီးရွိ Aden ပင္လယ္ေကြ႔အေရာက္တြင္ ျပန္ေပးဆြဲခံရျခင္း ျဖစ္သည္။ ပင္လယ္ဓားျပမ်ားက အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၈ သန္းေပးရန္ အေစာပိုင္းက ေတာင္းထားသည္။
ယခင္ႏွစ္ စက္တင္ဘာလကလည္း ေတာင္ကိုရီးယား ကုမၸဏီပိုင္ MV. Bright Ruby သေဘၤာအား ျပန္ေပးဆြဲရာတြင္ ျမန္မာသေဘၤာသား ၁၄ ဦး ပါဝင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း၌ ျပန္လည္ လြတ္ေျမာက္လာခဲ့သည္။
Aden ပင္လယ္ေကြ႔သည္ အေရွ႕အာဖရိကတိုက္ ဆိုမာလီႏိုင္ငံႏွင့္ ယီမင္ႏိုင္ငံ အၾကားတြင္ ရွိသည္။ယင္းပင္လယ္ေကြ႔မွ တဆင့္ အီဂ်စ္ႏိုင္ငံ ဆူးအက္တူးေျမာင္းကို ျဖတ္သန္း၍ ကမၻာ့အေနာက္ႏွင့္ အေရွ႕ ေရေၾကာင္းကူးသန္း ေရာင္းဝယ္ရာ အဓိက လမ္းေၾကာင္းလည္း ျဖစ္သည္။
ႏွစ္စဥ္ ပင္လယ္ကူးသေဘၤာ ၂ ေသာင္းေက်ာ္ ျဖတ္သန္းေနၿပီး သေဘၤာမ်ားကို ျပန္ေပးဆြဲရာမွ ဓားျပမ်ားအတြက္ ႏွစ္စဥ္ အေမရိကန္ သန္း ၁၅၀ ေက်ာ္ရရွိေၾကာင္း အကဲခတ္မ်ားက ခန္႔မွန္းၾကသည္။
မဇၥ်ိမမွတဆင့္
-
No comments:
Post a Comment
မည္သည္႕အၾကံေပးစာကုိမဆုိ ေဝဖန္စာကုိမဆုိ ေရးသားႏုိင္ပါသည္။မိတ္ေဆြတို႔၏ အၾကံေပးခ်က္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အားအင္၊အၾကံဥာဏ္သစ္မ်ား ၿဖစ္ပါသည္။